Witryna freshapartments.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analytics, Facebook Pixel oraz Hotjar, które rejestrują zachowanie użytkownika na stronie.
Stosujemy pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie w celu optymalizacji działań.
Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Instrukcja zarządzania plikami cookies jest dostępna na stronie www.allaboutcookies.org/manage-cookies
Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę. Powyższe dane zachowujemy i wykorzystujemy tylko do potrzeb niezbędnych do wykonania danej funkcji.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Kto jest administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels?
Administratorem danych osobowych Gości sieci Smart Hotels&Hostels jest SH&H spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Św. Filipa 23/4, 31-150 Kraków | KRS 0000615930, NIP: 6783160420, REGON: 364359450 (dalej `My`).
W jaki sposób można się z nami skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych?
We wszelkich sprawach odnoszących się do przetwarzania danych osobowych można się z nami skontaktować:
- listownie: ul. Wielopole 16/8, 31-072 Kraków
- mailowo: biuro@shh.travel
- telefonicznie: +48 12 422 32 58
Celem, dla którego przetwarzamy dane osobowe, jest:
- konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy – czynności zmierzające do rezerwacji noclegu - oraz zawarcie i wykonanie umowy o świadczenie usług noclegowych,
- dochodzenie przez nas ewentualnych roszczeń w związku z poniesioną przez nas szkodą wyrządzoną przez Gościa, lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do nas,
- udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
- zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości,
- udzielenie odpowiedzi na złożone przez Gościa zapytanie,
- promowanie własnej marki poprzez prowadzenie firmowego profilu w mediach społecznościowych,
- świadczenie usług marketingowych polegających na kierowaniu do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach drogą telefoniczną lub elektroniczną – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
- wypełnienie ankiety satysfakcji Gościa z pobytu w danym hostelu lub hotelu – jedynie w przypadku wyrażenia zgody,
- zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez prowadzenie w obiektach sieci Smart Hotels&Hostels monitoringu wizyjnego.
- konieczność podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług noclegowych,
- realizacja obowiązku prawnego – w zakresie dokumentowania usługi ze względu na przepisy podatkowe;
- nasz uzasadniony interes prawny – w zakresie ochrony przed roszczeniami, dochodzenia roszczeń, prowadzenia monitoringu wizyjnego, zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, promowania własnej marki w mediach społecznościowych,
- zgoda Gościa – w zakresie czynności marketingowych, złożenia zapytania, badania satysfakcji Gościa z pobytu. Zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
- Firmom świadczącym usługi IT oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
- Firmom i innym podwykonawcom, z których usług firma korzysta w celu wykonania usługi noclegowej,
- Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
- Firmom świadczącym usługi płatności bezgotówkowych w celu przeprocesowania płatności,
- Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
- Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego wystąpienia sporów,
- Innym podmiotom współpracującym z nami z branży turystycznej w celu realizacji zamówionych za pośrednictwem SH & H usług.
Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa pozyskanych przez nas jest:
Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?
Przekazujemy dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
Jak długo będziemy przechowywać dane osobowe Gościa?
Dane osobowe pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług noclegowych będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych naszych lub Gości, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później, pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe, pozyskane w związku z prowadzeniem monitoringu wizyjnego będą przetwarzane przez okres miesiąca od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.
Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Skorzystanie z praw jest możliwe poprzez kontakt listowny lub elektroniczny podany powyżej w niniejszej informacji.
Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
Tak, każdy Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
Czy sieć Smart Hotels&Hostels będzie przekazywała dane osobowe poza obszar EOG?
Nie, nie będziemy przekazywać danych osobowych Gościa poza obszar EOG.
Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, numeru dokumentu, adresu e-mail, w przypadku rezerwacji internetowych, numeru kontaktowego, jest konieczne do zawarcia umowy o świadczenie usługi noclegowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie takiej umowy. W pozostałym zakresie podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?
Nie. Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonujemy profilowania.